MyJakelu.fi

Usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät yleisimmät MyJakelu-palveluun liittyvät kysymykset. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ole meihin yhteydessä Täältä

  • Missä lähetykseni menee?

    Voit seurata lähetyksesi etenemistä osoitteessa UPS.com. Syötä sivuille 1Z alkuinen seurantanumero.

  • Voiko puolisoni ottaa lähetykseni vastaan?

    Kyllä, kuka tahansa osoitteessa paikalla oleva henkilö voi vastaanottaa lähetyksen.

  • En ole paikalla kotona 12-18.

    Mikäli et ole paikalla, valitse vaihtoehtoinen toimitustapa.

  • Valitsin lähinoutopisteen, mistä tiedän onko pakettini siellä?

    Voit seurata lähetyksesi etenemistä osoitteessa UPS.com.

    Syötä sivuille 1Z alkuinen seurantanumero. Seurantaan ilmestyy toimitusvahvistus ja vastaanottajan kohdalla lukee valittu noutopiste esim. AP RUUSU.

  • Miten noudan lähetykseni noutopisteeltä?

    Yleisimmin saat lähetyksesi kysymällä noutopisteen kassalta / palvelupisteeltä lähetystäsi nimelläsi. Varaudu esittämään ajokortti / henkilöllisyystodistus.

  • En saanut lähetystäni tänään, vaikka niin luvattiin.

    Viestit lähetetään ennakkotietojen perusteella ja joskus toimitusketjussa esiintyy häiriöitä esim. kelin, tekniikan tai liikennehäiriöiden muodossa. Myös viranomaiset esim. tulli voi tehdä lähetyksille tarkistuksia ja lähetys voi siitä syystä myöhästyä. Joskus osoitetiedot ovat lähettäjän toimesta puutteelliset, ovikoodi puuttuu tai alaovi on lukossa.

    Voit seurata lähetyksesi etenemistä osoitteessa UPS.com, josta näkyy myös mahdolliset häiriötilanteet. Syötä sivuille 1Z alkuinen seurantanumero.

    UPS:n asiakaspalveluun saat yhteyden numerosta 09 2311 3406 (Ma-Pe 8:00-20:00, La 10:00-14:00).

  • Miksi en saanut tehtyä muutosta enää 10:45 jälkeen?

    Muutoksen pystyy tekemään 10:45 asti, jolloin se pystytään huomioimaan saman päivän jakelussa.

    Tämän jälkeen muutokset onnistuu UPS:n asiakaspalvelun kautta (ei välttämättä samalle päivälle).

    UPS:n asiakaspalvelu www.ups.com tai numerosta 09 2311 3406 (Ma-Pe 8:00-20:00, La 10:00-14:00).

  • Miksi vastaustani ei otettu huomioon?

    Täytitkö vastauksessasi saman puhelin numeron, johon viesti saapui?

    Vastasitko samalla nimellä, jolla lähetys on tilattu?

    Mikäli vastauksen puhelinnumero tai nimi ei täsmää, niin vastausta ei voida luotettavasti yhdistää oikeaan lähetykseen.